čtvrtek 8. dubna 2010

Pletení z papíru?

Proč název článku s otazníkem? Protože můj první pokus je sice z papíru, ale pletením se nazvat dá jen sotva. Pinožila jsem se s tím celé dopoledne a stejně to není k použití. Jednak zatím neumím ukončovat a taky mám dojem, že moje ruličky jsou nějaké tlusťošky. Příště si s ruličkami  budu muset víc pohrát. Takže budu na sobě ještě hodně pracovat a uvidíme jestli to někdy bude k něčemu. Pokud ano ještě se pochlubím. Pokud ne, zapomeňte na tento pokus.


.


.



Tak jsem tu hrůzu ukončila tak, že jsem osnovní ruličky zahnula dovnitř a přilepila. Nakonec přestříkla zeleným lakem na auta ve spreji a už se na to dá docela dívat. Bude to na tužky. Snad ten další pokus bude lepší. Prohlédla jsem si pár vídeí na netu a tak jsem zase o něco chytřejší. O víkendu má pršet, tak si nadělám ruličky a budu trénovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.