čtvrtek 29. dubna 2010

Život v zahradě

Po včerejším ohánění se krompáčem jsem si dnes naordinovala oddychový den. Dopoledne jsem převlékala postele a teď se chystám na přípravu truhlíků do oken a na balkon. Jsem zvědavá jaký balkon letos bude. Mám nové květiny, které jsem ještě nikdy nepoužila. Zahradnice tvdila, že budu určitě mile překvapená. Dala jsem na její rady a necháme se tedy překvapit. Všichni. Zakoupila jsem tedy ty zmiňované balkónovky a také překrásné sazenice gazánií a dva nové babičkovské muškáty. Do okna kuchyně, které je otočené na západ jsem si koupila nové fuchsie, protože ty moje moc dobře nepřezimovaly. Nevím co z nich bude. V zahradnictví jsem odlehčila své peněžence o 1400 Kč, ale bude to stát za to. Od švagra jsem dostala dva trsy levandule, po které moc toužím už pár let. Kdykoliv jsem si ji koupila, vždycky v zimě vymrzla. Tak tato, která už pár zdejších zim přežila snad přežije další zimu i moji péči. Při pohledu na bedničky s rostlinkami moje srdce plesá. Tak teď jsem se o tu radost z nákupu podělila s vámi a můžu jít přesazovat.
Yorga
mraveneček
.
babičkovský muškát
do truhlíků
do truhlíku
levandule

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Floxy a ostaní květena

 Aby to dnes nebylo jen o slepicích tak ještě pár obrázků ze zahrady.