pondělí 5. dubna 2010

Velikonoční tvoření z plsti

Už v pátek jsem se připravovala na očekávanou návštěvu. V pátek přijel mladší syn se dvěma vnuky. Jeho manželka byla v práci a protože vím, kolik času zbývá zaměstnaným ženám na přípravy a pečení, odvezli si s sebou beránka a jeden ze tří mazanců, které jsem upekla. V sobotu přijel starší syn s celou rodinou a  ti se naštěstí zdrželi přes noc. Mimo mazance a beránka jsem pekla také medový dort, který máme všichni rádi. Ten přišel na pořad dne až k dnešní odpolední kávě. Včerejší večer jsem s vnučkou trávila šitím dalších plstěných zvířátek, protože se jí moc líbila kuřata a ptáčci, které jste mohli vidět v předchozím článku. Pustily jsme se do šití místo sledování televize a výsledek je na světě. Vnučka ušila 
tučňáčka a dva medvídky.

tučňák


.


Na to, že držela jehlu a nit  v rukou snad poprvé v životě, jsou její zvířátka  velmi povedená.
Je to ta stejná vnučka, která se nechce učit háčkovat. Ale podle toho, co včera stvořila, zdaleka není ztracený případ. Věřím, že jednou se propracuje i k dalším ručním pracem a já se toho dožiju. Já jsem se pustila do žabky, medvídka, sovy a žirafky. Určitě budeme v šití zvířátek pokračovat, protože Katka má určitý plán a pro jeho zdárné dokončení potřebuje asi 25 podobných potvůrek.Jen musíme vymyslet, jaká další zvířátka to budou. Nechte se překvapit. I plán prozradíme později.

.


.


Dnes ráno jsem  dokončila velikonoční dekoraci a nabarvila vajíčka.Zítra už můžou přijít koledníci.


.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.