úterý 6. dubna 2010

Probuzení

Dnes jsem se vzbudila před pátou hodinou ráno. Bylo pootevřené okno na ventilačku a z venčí k mému sluchu doléhal zpěv ptáčků. Tyto ranní koncerty miluju. Velcí spáči ani neví o co přicházejí. Kdyby bylo teplo a dalo se sedět venku určitě bych se nepokoušela znovu usnout. Uvařila bych si kávu a sedla bych si v noční košili na balkon a vychutnávala si to krásné trilkování. Lepší než filharmonický orchestr. Na jejich koncert bych v noční košili jít nemohla, že? Proto jsem tak ráda na vesnici a užívám si to. Jste na tom podobně jako já?
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Hrnkové knedlíky

 K dnešnímu obědu jsem dělala pajšl a k němu houskový knedlík. Dělávala jsem tyto knedlíky už jako mladá, samostatně hospodařící hospodyňka....