pondělí 29. července 2013

Páté přes deváté

Dnes tady najdete všechno možné. Bude to taková míchanice od všeho něco. Trochu Sára, trochu moje domácí aktivity a taky zahrada. Foťák mám plný fotek, ale v tom vedru jsem dělala jen neodkladné věci, takže jsem všechno stáhla do PC až dnes. Především zpracovávám ovoce ze zahrádky a to není právě moje oblíbená činnost. Jenže není zbytí, to za mě nikdo neudělá.
Meruňková marmeláda už spočívá na policích ve sklepě týden a stejnou dobu i první várka rybízového rosolu.


Dnes jsem dělala rosol z další várky červeného rybízu a také z angreštu. To je prozatím vše. Očekávám ještě broskve, ale ty musíme nejdřív někde koupit. Zdroj máme a tak jen čekáme na avízo, že jsou zralé.

A jak to vypadá v kuchyni, když se do toho dám ?

Nejdříve rybíz odšťavím.




Potom přijde do akce můj skvělý pomocník a už se to vaří.


Asi za 10 minut už se nalévá do připravených skleniček, uzavřít, otočit na pět minut dnem vzhůru a je hotovo. Ještě popsat a pak uložit do sklepa. Nevíte proč to nemám ráda, když je to taková brnkačka? Já vím proč, protože to přijde téměř vždy, nevhod.


A Sára, ta je chuděra v těch vedrech celá zchvácená a to jen polehává a mění místa k povalování a zchlazení svého těla.
Tady ukořistila pánečkovu pracovní rukavici a protože je kožená, ohromně ji chutná. Zabrala moje háčkovací křeslo. To zabírá hned, jak já je opustím.








A ovečky podruhé. Zase utekly, ale brzy se na to přišlo a tak moc dlouho si na trávě našeho souseda nepochutnávaly.


A vidíte jaký prcek se postaral o to, aby našly ten správný směr?




Beránkovi se to moc nezdálo, že si na něho troufá takové malé stvoření, ale nakonec rezignoval.


Prcek měl evidentně velkou radost, že se mu to povedlo. Dokonce si poskočil. Je to velká láska naší Sáry.




Mám pět hortenzií a kvete jen jedna jediná.


Tak, a to je pro dnešek všechno.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.