pátek 5. července 2013

Tak jsem se dočkala...

Konečně jsem se dočkala otevření kavárny o které jsem se tady už zmiňovala. Jestli si vzpomínáte, háčkovala jsem dečky na stolky. Kavárna je koncipovaná v duchu třicátých let minulého století, takže dečky tam patří. Je to malá kavárnička, velmi útulná, u které je i letní zahrádka. Teď v létě tam bude příjemné posezení. Já si toho moc neužiju, ač bych ráda, protože o mně víte, že jsem pecivál a do Brna se dostanu až tehdy, když už není zbytí a potřebuji navštívit felčara. A toho navštěvuji, až už jde téměř o život. Zatím mně musí stačit fotky, které poslal vnuk. Včera byl první oficiální otevírací den a takhle to tam vypadalo.



První dvě fotky jsou z interiéru. Ostatní ze včerejšího otvírání.





A kde se dá ta kavárna v Brně najít?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.