středa 18. září 2013

Opět směska

Řeknete si, že zase straším Vánoci, ale nedá se nic dělat. Musím být připravena už v říjnu.Tak nejdříve jsem zkoušela velkou vločku, nebo chcete-li hvězdu . Má v průměru 12 cm a předlohu jsem dostala mailem od kamarádky Lidušky. Háčkovala jsem, jak mám ve zvyku, z příze Monika.




A něco pro mlsné jazýčky. Košíčky z lineckého těsta, naplněné krémem z domácí Lučiny , ozdobené kompotovanou broskví a polité želatinou.


To je vše, co jsem v poslední době vyplodila, krom toho, že jsem zavařila švestky a suším, co manžel nosí z lesa. Dnes opět koš praváků, ale to podělíme dvěma a pošleme dětem do Brna. Nemají čas chodit do lesa a tak se aspoň trochu potěší nádhernými hřiby. Tak snad teď budu pilnější a brzy vám představím zase nějakou novou háčkovanou parádu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.