sobota 21. září 2013

Sněhulák

Nelekejte se, ještě jsem nestavěla sněhuláka. Sníh zatím nenapadl. Jen se připravuji na Vánoce a na setkání blogerek soustředěných kolem "Ženského klubu", které se uskuteční v říjnu. Můj sněhulák je jenom háčkovaný. Mám sice popis na podobného sněhuláka, ale nerada se řídím jakýmkoliv popisem, když to není vyloženě nutné. Vadí mi hledání řádku, kde právě jsem. Zbytečně mě to zdržuje a tak ani tento sněhulák není podle popisu, ale jen podle mé fantazie. Sice se původnímu dost podobá, takže kdo by potřeboval návod, je k dispozici, když mi napíšete na mail, nebo si ho najdete zde A tady můžete porovnat originál s mojí napodobeninou.




A tady je originál z Drops design.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.