pátek 29. srpna 2014

Boršč a další pochutiny

Tento článek už tady měl být před pár dny, ale nestíhala jsem. Takže nejdří oznámení, že stále rostou. Už ne tak moc jako před čtrnácti dny, ale rostou. Manžel se asi víc nachodí, ale on chodí rád.Mrkající Dnes vyrazil opět, ale zatím není doma, takže nevím jestli bude úspěšný alespoň tak jako na tomto obrázku.


Z hub byla smaženice, něco nasušeno. Na smaženici skoro škoda.


Tohle je pekáč připravený na omáčku z pečených rajčat, kterou Vlasta nazvala Sugo. Pět skleniček s hotovou omáčkou, které z této dávky vyšly, manžel odnesl do sklepa dřív, než jsem je stačila vyfotit. Já jsem omáčku přepasírovala, protože se zrníčky by ji nikdo nejedl a proto jsem měla skleniček míň než Vlasta. Stejně tak dopadly zavařené švestky. Těch bylo deset sklenic a zmizely do sklepa dřív, než jsem řekla švec.

A abych vám přiblížila co jsem dnes vařila, ( jen pro sebe ) byl to boršč. Poněkud ošizený, protože v něm nebylo ani maso, ani brambory ani zelí, ale byl výborný. Trochu dietní, ale na chuti mu to nic neubralo. Pochutnala jsem si.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.