pátek 22. srpna 2014

Zelená výměna podruhé

Dnes po poledni dorazila pošta s balíčkem od Zuzky, která měla poslat něco ze svého pěstitelského konání mně.A jistě už čekáte na to, co jsem vlastně obdržela. Aniž jsme se domlouvaly předem, poslala Zuzka krásnou zdravou kytičku, o kterou jsem před lety přišla. Moc pěkně zakořeněnou voskovku. Hned jsem ji přidělila květináč a podtácek a není pochyb, že cestou nijak neutrpěla. Proto si myslím, že nic nebrání tomu, aby se jí u nás dařilo. Mám teď své "počítačové pracoviště" obklopené samou zelení. A ještě se musím zmínit o dalším dárku ze zelené výměny. Dostala jsem Zuzkou vlastnoručně ušitou tašku. A když "Zelená výměna", tak tašku zelenou. A tady jsou fotky.




Z leva do prava je voskovka od Zuzky, pepřovník a čtyřlístek od Janky. Děvčata, držte svým kytičkám palce, abych je nezahubila svým pěstitelským uměním. Mrkající Zuzce děkuji a Světlušce taky. Měla dobrý nápad.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.