sobota 16. srpna 2014

Vylíhlo se jedno kuře

Už jsem psala, že jedna z kropenatých Dominantek začala kvokat. Opět se to neobešlo bez dohadů mezi mnou a manželem, jestli ji dát vajíčka nebo ne. Nakonec manžel podlehl a dostala do bedny, která je pro sedící kvočnu určená sedm vajíček. Je to vždycky sázka do loterie, ale je to jedno, buď z toho něco bude, nebo nebude nic. A tentokrát je jen jedno černé kuřátko. Snad zítra budu mít štěstí a podaří se mi je vyfotit. Dnes jsem neměla foťák, když je slepice milostivě ukázala. Kuře dnes ráno dostalo nastrouhané vajíčko, uvařené natvrdo a večer proso. Už se těším, až je kvočna začne vodit po zahradě a bude je učit hrabat.Je to zábava.

Takhle se mi dnes podařil vyfotit měsíc na modré obloze.




Zůstalo jen 8 hus. Housera jsme už zabili, i když se nám do toho nechtělo, ale přes zimu si ho nechat nemůžeme, že by jsme mu nechali i jednu husu. Byla by to zbytečná starost a pro nás je pohodlnější na jaře koupit nové hejno čtrnáctidenních housat a vykrmit je. Spoléhat na to, že vybraná husa bude snášet vajíčka by bylo pošetilé. Takže je rozhodnuto. Husy teď mají 51 dní.




Tohle je zelená výměna z ruky do ruky Smějící se Tuto kytičku jsem dostala od Janky, ale zapomněla jsem se zeptat, jak se jmenuje. Musím to napravit. Je to pěkná, pokojová popínavka, ale nepodařilo se mně její název vygooglit. Musím to nechat na Jance.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.