pondělí 25. srpna 2014

Už je to uděláno, už je to hotovo..

Jako každý rok touto dobou, tak i letos plním sklenice vším, co se urodilo. Něco se taky neurodilo nám, ale neteři, která nás zásobila. To mně ale teprve čeká. Marmeláda z rynglí a kompot ze švestek. Povidla dělat nebudu, protože u nás moc nefrčí, a kdyby náhodou někoho napadlo, že by si dal povidlové buchty, tak ten kelímek raději koupím. A cože už mám hotovo ? Palivce od Milušky. Mám zatím sedm skleniček z jedné várky, ale protože všem náramně chutná a rajčat je zatím dost, udělám ještě jednu várku.



Minule jsem zavařovala hřiby praváky, což vám jistě neušlo.Dělala jsem je do sladkokyselého nálevu a dnes vám dám odkaz na zajímavý pořad o houbách. Kdo máte chvíli čas, poslechněte si ho. Budete valit oči. Sem to vložit nejde a tak to zkusím do komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.