pondělí 11. srpna 2014

Zelená výměna

Přihlásila jsem se do další výměny, která probíhá mezi blogerkami. Tentokrát jde o výměnu rostlinek a tuto akci zorganizovala Světluška77 . Akce ještě není ukončena, takže se stále ještě můžete hlásit. Já už mám svoji příjemkyni balíčku vybranou, balíček zabalený. Jestli se mi ho ještě dnes podaří odeslat to nevím. Závisí to na návratu mého muže a na provozní době pošty. V nejhorším odejde balíček zítra a věřím, že do konce týdne bude doručen. Rostlinky jsem vybavila vlhkou zeminou, igelitovými sáčky, tak snad transport přežijí. S příjemkyní jsem se dohodla na babičkovských muškátech a přibalila jsem jedenu rostlinku, jako překvapení. To nebudu prozrazovat, to už by pak nebylo překvapení. A co v poště přijde mně, to netuším, ale určitě dám vědět, co to bylo a současně odtajním i můj balíček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.