pondělí 4. srpna 2014

Co je moc, je příliš

Někde volají po vodě a já už ji mám plné kecky. Doslova. Během dneška se přehnalo několik bouřek a vydatných lijáků. Kanály už nestačily brát vodu, ucpávaly se štěrkem a kamením, které voda přinášela z horního konce dědiny. Jsme v kopci, takže se voda nezdržuje a pádí směrem na dolní konec. Tam už mají vodu i ve sklepech. První bouřka přišla i s kroupama. Muškáty, které mně ještě včera dělaly radost, vzaly za své a zůstaly jen stonky bez květů.













Kroupy zničily i okurkový porost, dostala zabrat i rajčata a kdoví, co ještě. V té vodě jsem se nechtěla brouzda, tak nemám přehled o všem co šlo do stoupi.
Veverka dnes ráno dokončila sklizeň, takže i s oříšky jsem se definitivně rozloučila. Hlavně, že nejsme vytopení a že žijem. Ale co není, může být. Jestli už nepřestane pršet, tak i k tomu vytopení může dojít. Přeji dobrou noc. Jestli já se vyspím, to je ve hvězdách. Stále hřmí a prší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.