neděle 31. srpna 2014

Sešlost

Před pár lety jsem se pustila do tvoření rodokmenu. O tom, že je to řehole nemusím těm, kteří pojali stejný záměr jako já, vyprávět. Čerpala jsem převážně z dokumentů, které jsem po rodině sehnala a taky jsem se obrátila na Státní archív , kde jsem si nechala dohledat některé další informace. Dopracovala jsem se z otcovy strany k šesté generaci a z matčiny k páté generaci. Ale o tom jsem ani psát nechtěla. Včera jsme se sešli s bratránky a sestřenkami z matčiny strany. Jeden z bratránků bude v říjnu slavit devadesáté narozeniny a tak jsem naplánovala sešlost ještě před tím, než dojde k oslavám. Bohužel devadesátník nebyl právě v dobré kondici a tak se sešlost musela obejít bez jeho přítomnosti. Povídali jsme a povídali, řešili jsme rodinné záhady a byli jsme do toho tak zabraní, až jsme všichni zapomněli fotit. Takže z naší sešlosti nebylo pořízeno jediné foto. Škoda. Jen já jsem stihla vyfotit to, co jsem na setkání připravila. Bramborový salát s řízkem jsem nefotila, ale chlebíčky, závin z lístkového těsta a sušený bílkový chlebíček jsem vyfotila ještě před příjezdem zúčastněných. Sešlo se nás sedm. Já a moji dva bratránci a dcera toho devadesátiletého bratránka. Zbytek sešlosti byly tzv. náplavy, jak vtipně poznamenal jeden z bratránků. (Manželky a manžel). Věkový průměr sešlosti cca 68 let. K tomu už nemám co dodat. Snad jen to, že to byla sešlost adeptů na domov důchodců.Mrkající






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.