sobota 16. srpna 2014

Zelená výměna - doručeno

Zelená výměna byla z mé strany provedena a balíček už má v rukou Zdenka. Já můžu konečně odtajnit co jsem do výměny dala. Se Zdenkou jsem se domluvila na muškátech, které jsem letos na jaře nechala zakořenit . Měl by to být jasně červený nebo bílý muškát, tam si nejsem jistá, ale ten druhý je zaručeně růžový. Bylo to všechno zakořeněné v jednom truhlíku a některé ještě nekvetly. U červeného ulomily květ kroupy a tak už nebylo poznat kdo je kdo. Bude to pro Zdenku další překvapení, až rozkvetou. Mrkající A jako hlavní překvapení, o kterém Zdenka nevěděla, jsem přibalila taky zakořeněný panašovaný brslen. No a mělo tam být taky něco vyrobeno vlastní rukou, pokud možno, v zelené barvě. Tak jsem uháčkovala kačabu - kopretinu. Doufám, že to z fotek bude poznat.











Balíček jsem dala na poštu v úterý, na určené místo dorazil ve čtvrtek, ale Zdenka si ho vyzvedla až v pátek. Doufám, že kytky to přežily. Každá měla bal a byla uložena v igelitovém sáčku. Vlhkost zeminy by se měla udržet a proto, že to nebyly žádné choulostivé kytky, tak asi transport přežily. Já na svůj balíček teprve čekám. Až dorazí, pochlubím se. Děkuji Světlušce 77 za zorganizování této akce. Byl to dobrý nápad.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.