sobota 20. září 2008

Jak utáhnout chlapa na vařené nudli

Když jsem psala článek do receptů o domácích nudlích, měla jsem tisíc chutí mu dat název "Jak utáhnout chlapa na vařené nudli." Do receptů by se ten název nehodil a tak ho použiji teď.
Moje maminka byla obyčejná ženská, ale velmi moudrá. Občas utrousila nějakou radu do života, ale já, jako mladá holka jsem si toho moc nevšímala. Někde v podvědomí se to však ukládalo a když bylo potřeba, vytanulo mi to na mysl. Jak se během mého manželství ukázalo, byly to rady velmi užitečné. Vaše maminky jistě trousily také svá moudra a přiznejme si bez mučení, že jste na tom byly podobně jako já. Podělím se s vámi o několik dobrých rad, které jsem ve svém manželském životě dodržovala a vyplatilo se to. Jako zásadní moudro, kterého je třeba se striktně držet je první z nich.
"Nikdy před svým mužem nehovoř hanlivě o jeho matce"!
"Co nechceš, aby dělal muž tobě, nedělej ty jemu".
" Než po mužským něco chceš, nejdřív mu dej najíst. Nenajezený chlap je nervózní."
"Ve vztahu je lépe tomu, který je zamilovaný míň. Případné zklamání tolik nebolí."
To, že "láska prochází žaludkem", jakoby v dnešní době ztratilo svůj význam, ale nenechte se zmýlit. To platilo a bude platit co svět světem stojí. Když už nic nefunguje, tak věřte, že dobré jídlo vždy navodí dobrou atmosféru a v takové atmosféře se lecos vyřeší.
Na další moudra si momentálně nevzpomínám, ale věřím, že některá z vás přidá své moudro, nebo moudro své maminky. Určitě se někomu mohou hodit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.