čtvrtek 18. září 2008

Těstoviny s přelivem - experiment

Protože záda i přes Dolminu příliš nepovolila, snažila jsem se vaření oběda co nejvíc zjednodušit. Nahlédla jsem do ledničky a do mrazáku a z toho co jsem našla pochází můj experiment, který jsem nazvala "Těstoviny s přelivem". Dopadlo to dobře a chutnalo taky dobře. Potřebujete následující...
Ingredience:
Sáček mražených krevetek
Těstoviny
3 tavené sýry Smetanito
1/2 kelímku smetany
1 velkou cibuli
asi 5dkg másla
sůl
koření podle chuti
Postup:
Než se vám uvaří těstoviny, připravíte si pánev, do které dáte rozpustit máslo a na něm zpěníte cibuli nakrájenou na jemno. Přidáte krevetky, které necháte lehce orestovat a přikrejete pokličkou. Občas zamícháte, aby se vám to nepřipálilo a asi po pěti- deseti minutách přidáte tavený sýr a asi půl kelímku smetany. Osolíte a okořeníte. Já jsem to ochutila mým oblíbeným kořením. Je to směs mořské soli s bylinkami, cibulí a česnekem. Touto omáčkou - přelivem, zalejete scezené těstoviny a hned podáváte. Je to rychlovka a velmi chutná.
Asi si řeknete, že pro mužskýho nic moc, když to není flákota masa, ale kupodivu muž nic nenamítal i když je spíš pro tradiční českou kuchyni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.