čtvrtek 31. července 2014

Co s cuketami ?

Vlastní cukety nemám, ale dostávám je ze všech stran. Včera jsme dostali jednu velkou, ale i když je v receptu napsaná malá, použila jsem 1/2 té velké, oloupala a vydlabala jsem ji. Recept na rychlou baštu jsem našla zde
Musím říct, že ač to vypadá na talíři, jako by to už jednou někdo pozřel, chutná to výborně.
A jak jsem to dělala já?

Oloupanou a vydlabanou cuketu jsem nastrouhala na hrubém struhadle, posolila a nechala vypotit.Na pánvi jsem rozškvařila na kostičky nakrájenou anglickou slaninu se zbytkem salámu Poličan a do toho jsem přihodila na kostičky nakrájenou cibuli. Chvíli jsem to nechala restovat a pak jsem přidala scezenou cuketu, pikantní kečup "Palivec" (recept od Milušky) trochu mleté pariky a pepře a přikryla jsem to pokličkou Chvíli jsem to podusila a nakonec jsem tam cvrkla trochu smetany a ještě chvilku jsem to nechala přejít varem bez pokličky. Už jsem to slupla jako malinu. Sama a bez ničeho, jen tak. Prima lehký oběd. Pozor! Ten talířek je dezertní, to aby jste si nemysleli, že jsem takové zvíře.





Venku opět prší, po silnici se valí voda a má to tak být, podle předpovědi na http://www.yr.no/ až do pozdních nočních hodin. Zdá se, že jinde by vodu potřebovali a u nás bychom ji mohli zavařovat.









Myslím, že už i muškáty mají té vody dost. Liják střídá liják. A komu si myslíte, že se to líbí? No přece housatům. Ta si to užívají.








 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.