neděle 4. ledna 2015

Malá šperkovnice

Vítám vás v novém roce. Konečně jsem se rozhoupala k opětnému fungování na tomto blogu. Nějak jsem se k tomu nemohla dokopat a ani jsem netvořila s nějakým velkým elánem. Trochu jsem dávala klid bolavému rameni a tak jsem brala háček do ruky jen chvílemi. Podařilo se mně dokončit tuto malou šperkovnici. Je uháčkovaná ze 100% bavlněné příze Katka , naškrobená Alba efektem a vytvarovaná na plechovce od zelí a víčko je vypnuté na polystyrenové polokouli. Šperkovnice má v průměru 11 cm, na výšku 7 cm, s víčkem cca 11cm.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.