sobota 17. ledna 2015

Žeby jim ta předpověď zase jednou vyšla???

Na víkend zněla předpověď, že nad 400 m nad mořem bude sněžit. A ono sněží.
Nevím jestli v těch 400 metrech, ale v 600 sněží. Předpověď říkala, že napadne až 25 cm sněhu. Tak to uvidíme ráno. Sněží hustě a vytrvale, takže i to jim možná vyjde.

Důkazem toho je tato fotka pořízená před dvaceti minutami.




A protože to zase na jaro nevypadá, musím se radovat alespoň z amarylisu, který jsem zhruba před týdnem vytáhla na světlo boží.






Další jsem vytáhla o několik dní později a už vidím, že i ten pokvete.

Dlouhé zimní večery nás hned tak neopustí a tak jsem zakoupila pár hadříků na nějaké tvoření. Co z toho bude zatím nevím, ale jakous takous představu mám. Z něčeho bude vnitřek do košíku z papírovách ruliček, z něčeho budou ptáčci nebo srdíčka a z plsti nějaké brože. Ale zatím to mám jen v hlavě.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.