neděle 18. ledna 2015

Ráno jako v pohádce "Mrazík"

Včera jsem dost ponocovala. Nemohla jsem odejít od filmu v TV a tak jsem zjistila, ještě než jsem hupsla do postele, že sníh už nepadá. Ráno jsem se probudila do pohádky.








Sníh je mokrý a teď už svítí sluníčko, takže počítám, že dlouho nevydrží.



Je to tak trochu čára přes rozpočet. Manžel už začal chystat ve skleníku podmínky pro jarní sázení. Zemina uvnitř byla udupaná při stavění skleníku, takže nejdřív pořádně přerýt, pak ještě jednou a vpravit koňský hnůj a jaro může přijít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.