pátek 23. ledna 2015

Trocha kytiček

Jeden amarylis už kvete a pomalu odkvétá. Další bude kvést za pár dní a třetí jsem si objednala od svého muže.




Ten druhý má stejnou barvu, ale rozhodla jsem se, že si každý rok koupím jednu cibuli a rozšířím tak svoji sbírku o pár různých barevných kultivarů.

Tipnete si jakou barvou se bude pyšnit tato cibule, kterou jsem dnes zasadila?




Fotka je nevalné kvality, ale není na ní nic zvláštního. Z ní se barva květu stejně nepozná.

Dnes jsme byli v Olomouci na pohřbu a na zpáteční cestě jsme si byli nakoupit v Prostějově. Viděla jsem tam pěkný brambořík a tak jsem po něm zatoužila. Manžel ho sponzoroval a tak bylo docela jednoduché přivézt si ho domů.



Jsem zvědavá, za jak dlouho ho umořím. On chce chladno a to já nemám skoro nikde. Ale snad to zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.