neděle 18. ledna 2015

Na návštěvě ve chlívku

Počasí jak o aprílu. Po sněhu, který do rána napadl už není ani památky. Jen na místech, kam ho odhrnuli silničáři ještě zůstalo trochu sněhu ležet. Po obědě jsem vzala trekové hole a vyrazila jsem na špacír. Jak jinak u nás, než do kopce. Funěla jsem. Do kopce nestačím s dechem, ale to je jen špatná fyzická kondice, která se po zimním období jistě zlepší. Došla jsem na hájenku, kde jsem byla domluvená s paní, která chová kravičku plemene Jersey, že se přijdu podívat na telátko, které se narodilo cca před týdnem. Dovolila jsem se, jestli si je můžu vyfotit a protože majitelka nic nenamítala, můžu se s vámi podělit. Telátko je holka a tak dostalo jméno Anička.





Ve vedlejším boxu bydlí tato koza. Je to velký mazel a žárlivec. Když jsem fotila kravičky, zatahala mě za rukáv, abych si ji taky všimla. Tak jsem ji musela podrbat za ušima a udělat ji vlastní portrét.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.