neděle 27. července 2014

Kačaba podle originálu

Zkoušela jsem udělat kačabu podle videa. To kvůli barvám, měly být stejné jako na originálu. Tak zněla objednávka. Z videa to nešlo poznat a tak jsem hledala a hledala, až jsem u Myšandy našla. Nemám přesně stejné barvy příze jako jsou na originálu, ale trochu se jí přece jen přibližuji. Fotka je pořízena při umělém osvětlení, takže je to znát i na barvách.

Tahle je moje


Vyfotila jsem kačabu znovu za denního světla a vypadá to věrohodněji.



A tak vypadá originál obrázek, vypůjčený od Myšandy



Stejně se mně víc líbí moje originály, například kačaba vytvořená pro italskou kavárnu našeho syna.






A nebo tato kačaba, vytvořená pro Haničku " Hahou", kterou mnohé z vás znaly a která už bohužel není mezi námi.


Co vy na to?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.