pátek 18. července 2014

Yucca filamentosa

Mám ji teprve rok. Přinesla mi ji švagrová od jedné paní z vedlejší vesnice. Ani jsem nedoufala, že to s ní půjde tak dobře a že rozkvete. Mám z ní radost. Vždycky jsem ji obdivovala na czích zahradách a teď ji mám.



Krásně kvetou floxy, které jsem taky dostala před dvěma roky od sousedky Milušky.



Lilie od Janky taky kvetou.




A nakonec zínie od manžela.


Zdá se, že co je darované od srdce, tomu se u nás daří.

Daří se i hortenzii, kterou jsem si koupila před pár lety. Letos kvete i přesto, že Sára se mi ji několikrát pokoušela zahlušit. Zřejmě ji chtěla přesadit někam jinam a pak to vzdala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.