neděle 27. července 2014

Zalévání balkonových květin

Před večerem se zdálo, že by v noci mohlo sprchnout, ale kdoví, jestli se to nerozežene. Na parapety stejně neprší, tak jsem se pustila do zalévání. Než všechno pozalévám nanosím se něco konví vody. Na balkoně mám barel, který napouštím dvakrát týdně vodou ze studny. Na zalévání je voda odražená, protože na barel celý den svítí sluníčko. To je pro kytičky to pravé.








Na balkoně mám čtyři okna a na nich obyčejné muškáty. Letos jsou opravdu vydařené. Mají z čeho být tak bohaté na květy. Na dno každého květináče jsem na jaře dala zkompostované slepičáky a občas, když si vzpomenu, zalévám zředěnými zkvašenými slepičáky. Na zábradlí balkonu mám muškáty převislé a zdá se, že jsem to letos opět správně odhadla. Nevím, jak by se dařilo na otevřeném prostoru surfiniím. Ty se mi vydařily jen dvakrát a tak muškáty to jistí. Ty vydrží i extrémní počasí.

Při zalévání navštívil převislé muškáty Otakárek. Je to krasný hmyzouš. Jsem ráda, že jsem ho ulovila.




Je to neposeda a tak jsem vděčná alespoň za tyto fotky.

Na parapetu z kuchyně krásně kvetou begónie a na zahradě rozkvetly další kytky. Například slézová růže, fuchsie a přibylo i pár květů na hortenzii.








To je pro dnešek ze zahrádky všechno, ale ještě nekončím. Přidám ještě něco z říše zvířecí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.