úterý 15. července 2014

Můj hektický týden


Chvíli jsem nic nepřidala a tak se v tom teď plácám. Měla jsem nějaké vychystávání, pečení a tak na blog nezbyl čas. Něco jsem nafotila. Například toto saranče. Nevím jak, ale dostalo se do naší ložnice. Nejspíš pootevřenou ventilačkou, ve které není síť proti hmyzu.





Zavařovala jsem a pekla, dělala marmelády.




No a potom jsem chystala dobroty na oslavu mých narozenin.



Tuto orchidejku jsem dostala od staršího syna a jeho manželky.Doufám, že ji nepohřbím. Moc o ně neumím pečovat.


Já jsem udělala nepečený dort z piškotů a malin a od vnučky Katky jsem k narozeninám dostala vlastnoručně vyrobený medový dort. Moc se povedl a taky moc chutnal. Mám radost, že se toho ujala a převezme štafetu. " Medák " je u nás tradice už od dob manželovy maminky.




Krom kytek jsem dostala také láhev portského, láhev červeného vína a také kubánský rum, ale ten padl na mochito a piňakoládu, které nám při oslavě míchal nejmladší vnuk, který přijel jako vyslanec rodiny mladšího syna (kavárníka). Z praktických dárků to byl ruční tyčový mixér, který jsem moc potřebovala a také něco voňavého z kosmetiky. Od dalšího vnuka a jeho přítelkyně jsem dostala krom kytičky i moje oblíbené pendreky. Na těch jsem si opravdu smlsla.


Tak to je vše kolem zavařování a mých narozenin.
Dnes se konalo podivné létání před oknem, kde mám umístěný počítač. Říkala jsem si, že se něco děje a ono se dělo. Náš párek rehků vyvedl letos již podruhé, své mladé.Z blízka se mi je nepodařilo vyfotit, ale aspoň jsem si starostlivé rodiče vyfotila s použitím zoomu. Ptáčata se ukrývala v trávě. Hnízdo jsem fotila proti slunci, tak obrázek není nic moc.






A málem bych zapomněla na další lilii, která mi rozkvetla. Zínie jsou letos všechny žluté. Jsem ráda, že jim včerejší liják neublížil. Napršelo tolik, že po silnici tekla řeka.





Málem bych zapomněla na fialku, kterou jsem taky dostala. A to je tedy definitivní tečka za uplynulým, hektickým týdnem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.