středa 16. července 2014

Stav počítadla k dnešnímu poledni

Je pravé poledne a můj zrak padl na počítadlo mého blogu . No není to krásné číslo?



Věnuji svému blogu svůj volný čas už od listopadu roku 2006. V červenci jsem odešla do důchodu a až do listopadu jsem koketovala s myšlenkou na založení vlastních stránek. Tehdy mě ani ve snu nenapadlo, že můj blog a moje tvoření bude někoho zajímat. Začátky byly rozpačité, protože jsem neměla jasnou představu, kam by se mělo moje účinkování na blog.cz ubírat. Díky mým virtuálním kamarádkám, a dnes můžu říct, že mnohé z nich už nejsou jen virtuální, ale poznaly jsme se osobně, má podobu jakou má. Ač nemá můj blog žádné zvláštní výročí, to číslo na počítadle mě přimělo k stvoření tohoto mini článku.

A aby to nebyl jen takový jalový článek, nabízím foto pizzy, kterou jsem právě upekla ze zbytků po oslavách. Je to taková pizza "co dům dal" , ale recept na ni najdete tady . Je to starý recept na těsto, který jsem před mnoha lety našla v sešitu "Květen", který tehdy vycházel. Je to asi originální italský recept, protože těsto chutná jako z pravé pizzerie. Dnes jsem na ni dala debrecínku, poličan, rajčata, olivy a hodně sýra eidam. Tak ji mám nejraději.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.