pondělí 13. listopadu 2006

Vánoce se blíží...


Vánoční svátky se blíží a nejedna hospodyňka začíná přemýšlet, jak ty letošní udělat co nejhezčí. I mě už napadlo, že předvánoční shon pomalu začíná a že by to chtělo něco dělat. Protože žijeme na malé vesničce, kde není ani obchod, nákupní horečka na nás zatím nedoléhá . Ta zde přichází mnohem později, většinou tak čtrnáct dnů před Vánocemi. O to je to potom horší. Honem do města, proletět obchoďák a zase honem domů něco chystat. Já jsem si řekla, že letos bude všechno v klidu a začala jsem u sebe. Zašla jsem si k holiči, neboť jsem potřebovala razantní sestřih. Pak jsem se stavila na poště poslat balíček jednomu z vnuků a ejhle; na přepážce už mají vánoční pohledy. Tak honem vybrat ty nejhezčí, koupit známky a jedna starost je z krku. Po příchodu domů, jsem naznala, že na velký úklid je ještě brzy, ale na co není brzy, jsou perníčky. Peču je vždy už před Mikulášem, protože děti je mají rády a dáváme je do nadílky. Těsto může být připraveno pár dnů před vlastním pečením. V ledničce ho mám třeba i týden. Protože jsou teď o víkendu tři dny volna a přijedou vnoučata, udělám si těsto dnes, v sobotu budeme péct a v neděli zdobit.Pokud se už nemůžete dočkat vánočních příprav, můžete začít taky. Přeji dobré pořízení.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.