úterý 21. listopadu 2006

Kdo jsem

Motto:
"Pes má krásu bez ješitnosti,
sílu bez krutosti
a lidské ctnosti
bez lidských nectností."

(Lord Byron)


Jmenuji se Yorga Weinlinie a narodila jsem se 25.5.2003 v Bílovicích na Hané, ve skvělé chovné stanici. Jsem čistokrevný bígl s průkazem původu, ale nejsem uchovněná. Není to proto, že bych pro uchovnění neměla předpoklady, ale moje panička nechce jezdit po výstavách. Říká, že si mně pořídila pro radost a já se snažím ze všech sil, aby radost měla. Mám veselou a přátelskou povahu, s nikým se neperu a vítám každé přátelské gesto a každou výzvu ke hře. Ostatně jako všichni bígli. Jsme už takoví. Jsem výborný společník a to nejen pro své pánečky, ale i pro jejich vnoučata. Mou velkou vášní je jídlo. Jak uslyším, že někde zašustí papír, nebo cvaknou dveře od ledničky, jsem na místě a dělám oči, abych taky něco dostala. Když to nepomáhá, dám o sobě vědět důrazněji.Třeba paničku tlapkou upozorním, že jsem taky jejich a že mám vždycky chuť, dát si něco na zub. Proto, že mám takový apetit, potřebuji hodně pohybu.Chodíme na vycházky do lesa a když není moc času, tak mám k dispozici velkou zahradu. Než ji prošmejdím, tak taky spálím nějaké kalorie.
Loni jsem se seznámila s čistokrevným bíglem. Z našeho spojení se 3.9.2005 narodilo pět kluků a dvě holky. Všechna štěňata byla zdravá a měla se čile k světu. Vše o mně a mých štěňatech je pečlivě zdokumentováno a je k nahlédnutí ve fotogalerii. Co na nás říkáte, líbíme se vám? Pokud ano, pište nám, panička bude mít radost. A jestli se vám nelíbíme, tak si to nechte pro sebe.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.